(Kurasakan Sekarang...ep.22) Yeay!!! Cuti n Rest jap!

5:39 PM

Aloha!!!! buat semua my fans yg senantiasa menantikan entri baru dr sy, harap korg x terlalu ghairah tatkala memerhatikan kaca skrin lappy anda, dan membaca entri baru ini.. hahah! gile x sedar diri...

lama nau aku x bukak blog sndiri ni.. last skali aku bukak page view 8ribu lebih je, tup2 hari 10ribu kot... gila x gila la stalker2 aku skang ni kan.. haha ko ada??

btw, motif aku dpt hidayah utk post entri hr ni???? motifnya xde.. cume rasa lega sbb dah start cuti tgh sem. FYI aku skang dah final year study Manufacturing Engineering UM (final ke??? yakin ke x extend???). setelah penat tenaga dan kalori dikerah buat test utk thesis itu, setelah paras lemak dan kolestrol dlm tubuh turun dan kembali naik, akhirnya aku gembira sbb dah cuti tgh sem... gila penat dow study ni!!!

so balik umah ni, mcm nk muntah aku punya planning apa yg aku nk buat balik ni (yg pasti bkn ttg study laaa)... cume still kena study sbb pas cuti ada test lg.. then... OH MY!!!!! bnyak presentation menanti after naik cuti.. aku ni dah la pemalu.. x ske show off speaking skill dpn org...

ok, ttg planning masa cuti... terlaaaaaaaaaaaaaaaaluuuuuuuuuuuuuu bnyk menda yg nk dibuat... projek baking harus ada.. ape yg nk dibaking??? nantikan! haha nnt kalo menjadi aku post kt blog.. kalo aku ckp awal2, tetiba x jd buat, malu la!! pung pang pung pang, habuk pun tarak!

nampaknya, ni je la dulu mukadimah sempena cuti yg bakal menjelma...
nantikan update projek2 dr iols... owh ye! ada giveaway contest dr Einqa Repliqa. korang berpeluang menang jam cantik. just like page dan share and if nk senang diingati, buat la slogan ke pape ke... insyaallah ada rezeki dpt la tu nnt.. hehe tata


You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook