(Kurasakan Sekarang...ep.21) Saya sayu.... =(

8:40 PM

haloo korang..
akhirnya free jugak aku utk update blog...
hari aku baru habis paper untuk semester 6, maka tamatlah jua tahun ketiga aku, yang sedang belajar jurusan Kejuruteraan Pembuata, di Fakulti Kejuruteraan UM.

Tapi....
x tamat lagi sebenarnya... sebab, aku ada 1 lg paper repeat minggu depan.. haha tapi,kira utk subjek 3rd year dah habis la tadi,.. cume nya nk tgu yg repeat lg seminggu, rasa free teramat! masyuk dan nikmat x terkata.

banyak nak share n ngarut, cdgnya nak cite ttg hari projek IP dep. aku... sampai skang tergantung... ada draft je kt blogger ni... xde masa nk sambung.. nnt aku cite ttg yg tu ok..

Tapi, since skang dah 3rd year, and aku pun ada bnyak kwn2 yang kos dorg juz 3 tahun, maka dgn rasminya dorg dah abis exam buat selama2nya... dats mean, next sem dorg dah grad!!!! yuhuuuu... tapi aku ada setahun lg... huhu

then, start dr habis IP hari tu lg, aku rasa cm, isyhhh... kejap je rasa masa berlalu.. dulu dtg masa first year, skang dah habis 3rd year... cuti ni nak intern la oiiii.. then masuk final year! then grad! (mampu ke grad on time???) haha kan... sedey la kalu nk kenangkan tu sume... yelah, hari dgn kwn2 lepak2, nnt sume dah keja, jarang jumpa, kalo jumpa pun nnt mst masing2 dah kawin... OMG~

sayu je kan... haha gedik gile! tapi tu lah... aku rasa cm x nak grad... eh bleh plak! bukan x nak grad, nk masa berhenti kat sini... nak maintain muda je.. n enjoy! haha astaga2, ape nak jd ngan budak ni... rasa keinginan je la.. tp dah sure mustahil kan... hurmmm...

time2 dah jadi senior ni la br banyak peluang n idea2 nk join/buat itu ini,.. mmg x sempat la.. baru la nak merasa pergi exchange student... kalo dulu rasa cm susah je nk apply.. tp skang aku rasa senang je budak nk dapat menda tu.. sedey2..

okeh, aku x nak merepk panjang2. sbb aku dlm mood rehat n nak donlod movie n drama korea bnyak2 sempena percutian seminggu ini.... hoho tapi siyes aku cuak nk start praktikal dlm masa 2 minggu lg... huaaaaaaaa............

akhir skali, time2 tua cm skarang ni la baru sedar, baik buruk kawan, gaduh2, tu la yang akan jadi kenangan bila masa jumpa dorg masa tua2 nnt kan... haha adoii.. saya syg kawan2 saya!!!


cepat2 donlod movie!

You Might Also Like

1 comments

About Me

Like us on Facebook