(Kurasakan Sekarang...ep.20) Kuyup Punye Cerita~

7:16 PM

adoiiii,
hari ni menyedihkan...
FYI, hari exam paper last utk sem ni.. subjek CNC Technology. Dari awal lagi, bg aku la, aku x anggap paper ni killer subjet, macam 1 lagi subjek nama Metal Forming.. OMG, yg ni, mmg hardcore, aku g kelas ke, x g ke, sama je.. xde ape yg paham... pegi utk sign attendance je.. haha [matila jujur sgt ni..]

so, kelmarin isnin exam metal forming, yg x caya, boleh buat la... [tapi x la kompem A kan.. haha ] kiranya, soklan tu bleh buat n agak dr esemen2 yg penah dia suh buat.. so alhamdulillah la.. harap lepas...

tapi paper yg hari last ni, bnyak betul cabaran.. Examnye pukul 3ptg. so kul 2 aku da bersiap, tetibe ujan plak.. aiyoo. then 215 ujan mcm nk stop... aku pun meredah hujan renyai2 tu dgn penuh bergaya.. pakai kasut ok! [sbb mls ada bunyi cret cret dlm exam hall nnt kalo aku pakai selipar je..] so, separuh jalan, dan2 hujan turun dengan lebatnya membasahi bumi... dan2 la time tu jugak keta kt depan bawak dengan slow maha lembab! sampai kt exam hall, malu giler, baju suar sume dah basah dah!!! so, trus pusing balik kolej smula...

sampai kolej, kol kwn aku, nk tumpang g exam.. so, cepat2 tukar baju, suar, kasut stoking sume basar, siap ada air bertakung lg dlm kasut tu! huhu betapa 'wet' dan 'basah' nye aku di kala itu.. hoho so, dapat la tumpang kwn aku yg menumpang kawannya yg juga merupakan senior sekolah aku yg juga aku jarang/x pernah menegurnya selama ni.... OMG!!! malunye... tuh la kau, buat kerek sgt! haha... tp seb bek dia bek.. aku bukan x nk tegur dia.. tp cuak nk tgur...  ada 3 org dalam keta tu.. sume 3 nama hafiz.. Hafeiz Saidin, Hafiz (xtau nama ape senior aku tu) n Hafizuddin yg paling cool.. lalala

so, bersyukur la dpt tumpang org.. sampai exam hall, x dpt baca2 pun, kejap je, trus kena masuk hall da... matila... tapi ada something yg buat aku gelisah........

aku x sempat tukar boxer aku! haha.... boxer aku xde la basah kuyup di tgh2nye.. lol
tapi, yg kt peha tu basah la sbb kena ujan masa aku nek motor mula2 tadi... aigooo...
sejuk sgt ok~ lepas tu, bleh plak ada kesan kt suar jeans aku, kesan basah kt tgh2 peha.. haha
lantak la ape org nk pikir kan... yg penting exam ttp kena jawap.

selak punya selak kertas soklan, MATI! soklan yg aku tau buat, ciput je markahnya...waaaaaaaaaaaaaaa~
kecewanya... soklan dia sgt susah.. susah? x susah, juz x dijangka terkelurnya soklan yg mcm tu.... sbb before ni lecturer yg otai buat soklan, soklan dia, x bnyak beza n simple dimple jeee!!
ni tadi, amekaw! ada 1 soklan last tu, aku pelik x tau nk jawab cmne.. sbb sgt memeningkan cara dia suh jawab tu... dlm hati aku... "ni kalo c pun da bersyukur ni..."

kalo dia tanda strict, sah2la repeat paper tadi.. seterusnya extend! yeay!!! boleh bergelar student lama sket kan... hoho

tulah, berserah je la skang... hurm... tpi mmg best bila last2 aku g exam pakai selipar jgk... tapi tetap dgn kebasahan yg seksi.. lol ko seksi?? x kan.. haha seb bek paper last da...

oklah... dah tamat semester 5. nk masuk sem 6 da.. nnt la aku buat entri len...
Anyway, kalau ada Cina yg baca blog aku ni [ada ke?], Selamat Tahun Baru Cina!!! hehe
walopun aku br sentap ngan sorg cina ni,.. mcm la hot sgt aku nk usha2 sangap kt dia. walopun, im into chinese~ waahhhhhh~ statement berani! haha. ops, i bukan jenis rasis, prejudis, stereotaip dgn bangsa lain ok~

tu jelah.. nk mandi.. jom mandi sama!!!

Notakaki:
Sori, xde grafik peneman utk entri ni.. abis, xkan nk amek pic boxer aku yg kuyup kan?? kang x terlayan plak friend request fb nye.. susahla.. haha =)

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook