(Kurasakan Sekarang...ep.19) Eh, dah Besau Upenye!!!

7:05 PM

Korang penah x rasa, bila tengok pic2 lama or FB junior2 korg time skul dulu, "ya ampun, kejapnye masa berlalu..." skang dah besar dah!! skang dah ada kt universiti pun!!! (skang dah sibuk nk exam final da.. 3rd year kot! org len sibuk study, aku sibuk update blog! lalala aku x leh study kt bilik la... kena g library.. esok aku study ok.. =))


ni lah suasana study mase F5.. berterabur~

jamuan ngan junior2

bdk2 dorm

boyz yg sama batch FIMS0307

macho kata mereka... 

kan2... pernah x rasa cmtu???
hoho aku ternampak FB junior aku time skul dulu.. dulu, sume muka2 jambu, comel2 je.. (termasuk aku la..) tp skang, sume dah besar2... Dulu slalu gurau2, lepak2 tgk tv, study, basuh baju sama2.. (haha cerita nk gempak je.. padahal.. ) tp skang aku rasa kalau jumpa pun aku segan da nk tegur...  lol

bukan ape, bila fikir, ape yg buat time skul dulu, urmm.. malunyer!!! x matang kot! adoii~ kalau la bleh putar balek masa n waktu, aku nk jd student yg pendiam je kt skul.. x nk baik sgt ngan junior2. buat biasa2 je... supaya banyak benda terhindar... lalala 

Seriusly, sama gak la ngan kawan2 1 batch. skang, kalau nk tgur, tkut dorg pun da matured, so xleh terima plak lawak budak2.. (nk ckp aku ni still awet muda.., dpt tangkap x?) so, bila ada reunion je, mesti berbelah bagi nak join ke idak~ x join kan kata aku kerek la, sombong la... kalo join kang, buat hal sendiri2, geng sendiri2.. maklum la lama x jumpa, segan2 belaka... kecuali geng2 sendiri la..  so, bek x yah reunion.. bukan ape, ada yg mase skul dulu gila2, tp skang alim plak... dulu bleh gurau over, tp skang pun takut da nk over2... kena sopan santun je melawak dan menyusun kata bicara.. hehe

Mase dulu duk hostel, mmg x dpt lari la kantoi mengantoi junior2 dan hal-hal lain yang sinonim dgn hostel life... paham2 la... haha tp tu la, bila skang ni fikir2 smula, nak2 plak jumpa junior yang nampak lg matured dr aku, malunye!!! aku mmg dlm hati "kalaulah x buat mcm ni, mcm tu dulu..." haha...



ni mase dpt no2 tarian kreatif... "The Art: Ooze of Water"  ngan junior2 1st year =)

junior2 yg masih kiut lagi time ni.. tp skang..  x knal da kot.. lain sgt!

legend SMSTA, pemidato dan pemantun

haa.. ni bkn pic milik aku...   ni mase bdk2 ni br  f1, skang kalo dia tgk pic ni mst dia pun tergelak.. 

amy ratu gelas~ tgh dinner ikut tema kaler rumah sukan ok!

ni plak diva azwan ali versi SMSTA,, rumah biru laaa~

ni mokgang yg femes! lalala kebobo sgt hoho

ni dinner junior.. mase ni dorg F3 kot.. tah x igt..

aku sure kalau bebudak ni tgk pic ni msti segan... kiut nye zaman muda korg.. 

ni nasyid bebudak.. kecik2 je dorg ni..

LOL, yg ni kalau dak smsta x igt x tau la.. event paling meletop! haha camdow~

lg pics junior2... nampak keboboan disitu..

junior2 rumah sukan... skang mst cun2 blaka da.. shawl belit2..

ni suasana pagi before morning call kt dorm, gigih isi borg dobi...

ni junior mana tah. kiut kan! 

2 org ni lg... haisyh.. 

ni mmg legend!!! aku cdg nk buat satu entri khas utk abg kita ni, before n after... 

ni junior2 mase aku F4 kot..selenge nye muke.. haha

hari sukan...

kami yg ceria!!!

zaman skul, potong kek guna pembaris pun boleh~ haha


so, apekah motif entri ni? motifnye---> kebosanan,, plus kerinduan time skul dulu2. Berbaik mesra ngan junior, gaduh, kutuk mengutuk, perang la, ape la, mcm2 lg menda tah pape je bg aku yg aku buat mase skul dulu... btul! banyak menda kalau bleh ulang masa skul, yg aku nk betulkan... tapi org ckp, belajar la dr kesilapan dan pengalaman lalu.. tol tak? nk fikir lebih2 pun, benda dah lepas... so, masing2 la punya hal la kan.. hurm..

oklah. pada kwn2 skul, x kira skolah rendah, menengah, junior2... nnt kalau jumpa tegur2 la.. (haha, tu pun kalau aku x segan aku akan bls smula la..) tp tu la, mesti awkward gile kan... sbb bile ingat menda2 mase skul yg x matang!!! arghh! Doraemon, aku nk mesin putaran waktu!!! (putaran ke??)

 Nota Kaki:
Sori kalau ada pic2 korg yg tersesat kt sini.. bleh pm aku utk remove pic korg kalau x selesa la..
dan, to my kawan2, n my junior, sori ada salah silap.. dah lama upenye masa berlalu... dan of coz bnyk menda yg berlaku x kira mase skul dulu ke, or skang ke.. so, x tau bile dpt jumpa korg sume smula.. kalau g skul skang pun, xknal da batch yg ada skang.. so if terjumpa, tegur2 la.. insyaallah, aku bls, tp mugkin x sama kot mcm dulu.. sume dah besar2.. dan aku je yg maintain.. haha okeh, aku nk start study da... 


salam~

You Might Also Like

1 comments

About Me

Like us on Facebook