(kuis2 memori lalu… ep.7)… dorm ku,… semesta ku.

11:44 PM



erm, mase f1, aku dapt dorm yang sgt special la, sebabnya satu2nya dorm f1 di aras dak f3 iaitu D104. dorm yang paling best! Haha, majority budak2 dorm tu dtg dr lipis. So kuar je la loghat memasing. Tapi mmg best la dorm tu. Tak leh lupa makan Maggie dalam gayung, makan gulai tempoyak cicah ngan roti yusra yang bawak, n mcm2 lagi. Yang paling aku ingat, pipi merah gebu aku ni di lempang oleh ijud sam. Argh, sakit ati tol! Maser tu, summer orang kena lempang, baldi pun pecah kena terajang ngan dia, haha lawak tol. Yang paling aku bengang skali,
bebudak ni pakat buat hantu bungkus atas
katil aku, bajet aku cuak la bila balik dr prep
malam, tgk2 ader ‘benda’ ata tilam aku? Haha padahal mmg real pon, tp seb bek ader informer yang simpati pada aku, bgtau awl2 pd aku. Haha. Siot je.




ingt lg, mase hr terbuka asrama, ader 'Sure Kecoh booth' kt Serambi Ukhwah... tp mase aku f5, diganti ngan dobi.fm oleh budak2 matrix. mase f1, sume excited bwk balik food. bila hr ahad,mmg kotor gile dorm, penoh ngan kulit buah2an, minyak lauk2... tu yg esoknya mmg x sempat nk kemas...(alasan je) bila bulan puasa, cikgu sharudin ada jual air soya... then, hr biasa2, ada aiskrim. pling takleh lupa, ada stu mlm, dia mengamuk sbub budak2 bising n menyebabkan baby dia nangis xleh tido... huhu... berdentum kilat lepas dia sebut perkataan 'bodoh!'... cuak dowh!

lebih kurang la..


kitorg jgk penah skodeng budak f2 mase tuh kena blasah kt bilik study...(wow!) budak dorm aku sume panjat loker sbub nk tgk street fighter live tuh.




Then, paling takleh lupe, time f1 kisah ngan izzul naim. Bapak dia ni sporting gile. Mmg hamper tiap minggu kitorang escape balik kampung. Mcm2 skil la nk fly balik kampung. Alamak. Kalo ader warden2 yang bacer, sory yer, ni citer lalu. Hehe tiru tandatangan tu dah biasa la. Sebabnya tandangan cikgu sharudin mse tu juz ‘SSR’ je. Haha so mmg la senang nak di’copy’. Tapi mase f1 je tau, pastu dah insaf n jadi baek. Hehe. Lagipun hem maser tu, en amiruddin mmg senang gile kalo nk outing, balik kampung, buat je muke kesian, msti dia bagi balik. Homesick la katakan. Tapi, masuk f2 homesick pond ah berkurang, so lebih la sket utk study…

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook