(kurasakan skarang… ep.1)… hari ni hari last lecture di DKU PASUM>>>

6:29 PM


hari kamis yg mmg pack tadi aku lalui dgn senang hati… or dgn kata lain dgn lebih ikhlas n sayu… tak mcm sebelum ni. bukan terlalu gambira untuk habis lecture, tapi teruja menamatkan ’seksaan’ sementara nk masuk fac plak.
erm, sedey gak, hari ni lecture last, esok lusa, ada jamuan ngan warga b2, then mcm2 lg plan untuk kembangkan badan. biasalah dah kt penghujung ni, penuh ngan undangan jamuan. hehe. tapi cam sedey la, walopun kengkadang happy sebab dah nak abis pasum, tp sayu ttp ade. lecture last cs td begitu mencengkam jiwa! sounds stupid bila ckp ttg sentimental value. tapi, aku lagi benci pada org yg lgsung tak percaya pd sentimental value!(akan aku post pasni).
ttg life kt pasum, bg aku tak begitu menarik, tapi boleh diterima. banyak dpt pngalaman… n, pada aku, sedih ttp ader bila semua student pasum akan bertaburan lepas 16 april ni… hurm… td lah last tima aku dpt duduk kt seat dalam dku, dgn susun atur maser lecture, pasni aku mgkin tak jumpe sham, aima, aina, iswan, puji, moolay n da gang, shahrul(aka sherry) jgn marah tau.. hehe, affan, luqman kt blakang aku… n sume sudent pasum yg lain…
tapi nak buat camner, semusim terlalu cepat berlalu, dah abis pun pasum 0809, semoga kita dapat jumpa lagi pasni… isk2

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook