Sunday, July 5, 2009

(kuis2 memori lalu ep.6); camner aku kenal kwn2 aku?





hehe, sir fakha baru je komen story 1st td. bukan pe, bile dah besar ni( besar matang bukan besar saiz badan tau, sensitif!), bile ingat cite2 dulu, agak xcited gak la.
neway, camner aku bleh bknalan ngan aizat, noha? segalanya bermula apabila aizat dulu tegur aku kt depan dobi blok d. mase tu dlm mgu orentasi lg la….
(ada ke patut tgh mlm kena pakai uniform skolah) punya la sakit ati. dlm seminggu tu mmg konfem bukan aku je yg tak basuh baju, ramai gak la pakai baju kepam, then aizat tgka ku dpn dobi sorang diri pun dgn gaya ala2 azwan ali, dia egur.”hye bleh bknalan.?”… haha aku ok je kan. sbub aku bkn sombong. then stat dr situ aizat banyak la borak2 ngan aku…. bile time homsick ker…. dia la menenangkan aku…
ttg kisah laen, aizat ni nampak je baik, tapi dia gak la batu api antara aku ngan noha, aku gaduh ngan noha.aku ejek dia negrito, yerla kan, bibir dia tebal cam org negro je, mmg sesuai sgt la…. aizat pun melaga2kan kitorang. tapi aku tau aizat skang da jd baik…huhu (baik la sgt) alimah jugak la.. haha.


tapi best la… kalo ikut aku nk letak pic kitorang zaman dulu2, tapi tak bkesempatan la. kalo tak mst tak caya aku smstnya dah kempis n kurus… hua2. sian nama aiman tak ditaip. aiman satu kelas ngan aku maser f1. ehe skit je capub nama aiman. xleh banyak2…

No comments:

Random Posts