Sunday, July 5, 2009

(kuis2 memori lalu ep.5)… terjebak ngak t@r!aN…



camner aku bleh stat menari ek. actually mser f1, sensei jabar cr penari utk hari guru… haha lagu cuti2 malaysia. aku awalnya blushing sket la, yerla maser tuh, aku tgk sensei ni kerek semacam je, takut gak aku. dah tu suara dia yg terjerit2 kt dak jepun mmg menakutkan aku… tapi aizat pun paksa gak la…
ingat lagi, lagu 1st cuti2 malaysia, maser hari guru… haha, mser tu pnari2 ader, idham, faiz rashdi!, sharizal.. haha. idea faiz rashdi, pakai bunga hiasan dinding dema n selit kt pinggang… haha adoi!.. kalo pasan bunga yg waner kuning n slalu guna kalo ader event, cegu akan letak kt scallop atas…. bunga kecik2 kaler kuning… haha.. lawak tol..
tapi, tu la yg menjadi permulaan aku terlibat ngan xtvt kabudayaan kt smesta. actually, menari baik utk kesihatan. n mengutuk org yg reti menari sgt tak baik utk kesihatan… huhu.. surviving our tradition!

2 comments:

faiz rashdi said...

asal nama aku je yg ada tanda seru??

satzim2u said...

haha, typo2... xde maksud lain... lol

Random Posts