(kurasakan sekarang... ep. 2) bila dah masuk SEMESTA...

11:21 AM






Urm, cam biasa la, ada la pro n cont bila masuk smsta. Hehe, so aku ambil

yang baik2 je la, sbub aku ni x nk igt menda2 yg tak bgus sepanjang ada kat smsta. Yang 1nyer, kat smsta lah aku knal ‘request’... haha (jgn ckp aku jakun ok)... aku igt lagi mase f1 first2 skali request badan pengawas yg buat. So mmg la kami diberi tunjuk ajar sbub sumer org blur ape tu request...haha... request yang paling best, yang aku igt (pada aku la) msti la request yang aku buat... antaranya
-request BERSAMAMU
-request BERSAMAMU 2
N ada lagi request yang sempena hari raya tu... yang ada roti, n also kad raya.. hehe best tau jadi org yang buat request ni. Yg bestnyer, ader food lebih,kitorg la balun. Then yang paling aku suke request ‘cotton candy’ maser aku f2. Best bukan sebab pe, cotton candy tu kan besar, so mlm tu aku dpt 12 tp aku derma kt org so tgl la 8 je, haha yang best candy tu bile balik prep bangga dowh sebab bwk kt tgn n Nampak capub je...tapi bila dah sampai kat bilik tak makan pon..bagi org gak..


Sejarah request paling mahal, rm2.50, request oleh BADAIS mase aku f1, iaitu kebab. Aku tak sure rm2.50 or rm3. Haha tu yang paling mahal la. N lagi satu, sepanjang kat skul, request yang paling banyak laku request ‘totally tart’ iaitu tat telur oleh badan pustakawan.tak silap aku 6000 lebih... gempak la.. tangga ke dua request bersamamu la... ada rm300 diderma pd mangsa tsunami kt kedah oleh KeKWa.



Actually, mmg leceh la nk organise request2 ni. Student kena rajin n cikgu pon kena la sporting. Kalo tak fenin kepala. So, zaman skang dengar citer, jarang2 dah request ni ada. Sbabnya, tak nak ganggu mase prep.... aku pun no komen la. Cluster skul kan... (namapun skola, so g skolah mst la nak belajar jek) huhu, nasib la student skang, kalo dulu, kelab2 meriah dgn jamuan akhir tahun memasing sebab ada dana bila buat jualan n request, tapi skang lesu la rancangan xtvt tahunan kelab. Mungkin skul akan bagi dana kot utk buat jamuan.... sian adik2 semesta... takper, kalo Berjaya dalam akademik, mgkin cerahlah masa depan...(MGKIN la......walaupun tanpa experience berniaga). Yer la kan,dalam KH kan ada tajuk perniagaan, kan 1 bonus bila kita dapat praktikkan urus niaga bila buat request...

Syarat2 pon makin lama makin ketat,,..so nasib la... tapi, kalo btul2 kita nak buat satu2 perkara tu, mstilah bersungguh2. Cubalah cari cara untuk selesaikan probs yang mendatang...yang penting, aku stil simpan kertas2 request yang aku dpt dulu2... (mesti korang bangga kan ada kawan yang sentimental cam aku...)tq

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook