(Kuis2 Memori Lalu...Ep.12) Buli, Membuli, Kantoi, Mengantoi Amalan ‘Mulia’ Di Asrama...

11:17 PM


Salam, hehe lama x ngimbau kenangan dulu2. So skang ni tetibe teringat dgn satu peristiwa zaman skolah n asrama dulu... so, sebelum tu, korg penah x kena buli/membuli mase skul dulu? Kantoi junior kor? Basuh baju ke, gosok baju ke? Hoho, tahukah anda, fakta penting! Saya tak pernah mengantoi junior suh buat itu ini sebabnya???? Haaa jap lg akan dibongkarkan.. hehe


ni gambarannya.... 


nak tgk yg real x??? haha

Peristiwa pertama, mase tu aku form 3, aku baik ngan senior upper form (form4&5). So, satu petang tu, berlakunya peristiwa yg akan diingati sampai bila2, iaitu sejemput tahi manusia terbiar did lm mangkuk tandas tidap terusik tanpa diflush! Bwahaha.. ce bayangkan... itu tahi arr... lembik n cair je.. biasa la kan, duk hostal, kdg2 xde air tibe2 je.. tgh membuang, tetibe air stop... OMG!!! Aku pun pnah kena ok!!! Haha, tp aku sentiasa berwaspada..  biasanya kita bleh agak time bila air makin kurang, iaitu time nk morning call, lepas solat subuh... ni sebab sume bdk2 dah mandi, so sape lambat tu air pun slow je la... so aku biasanya aku mmg tadah air dulu br membung.. in case takut air xde tiba2... haha..

ok berbalik pd cite taik td, maka terbiarlah taik tu hingga malam.. xde sape nk tlg flush pun!!! Then, lepas hbis prep mlm, bdk2 lower form (1,2,3) blok C & D (blok aku la tu) pun dikumpulkan di tgh2 court  untuk proses mengenalpasti sapekah pembuang tahi tersebut??? Ellowww~ sape nk ngaku kan?? Haha.. so, lama2, sesi lawatan pun dimulakan... yg bestnye, aku yg mase tu form 3, aku x join dorg kt tgh court.. sbb aku baik ngan senior, dia kata aku nek tgkat atas, mean juz tgk je dak2 len kena hukum kt court.. hoho heavennyye~
so, lepas senior2 decide, 5 org berganti2 (junior) di bawa utk bertapa selama 5 minit dlm toilet yg ada ‘emas’ tu... menghirup udara ‘segar’... mak oiii, sape mampu tahan nafas dow 5 minit dlm toilet tu?? Nak x nak, kena hadap gak... haha... sbnrnya, mmg la menda nix de efek pun, or x dpt cr si pembuang pun kan... tah2 senior yg buang brg tu... tp junior yg kena.. tp tu la yang fun nye duk hostel.. saje, mase2 free buat menda2 cmni la.. hoho.. okla, aku nk kena siapkan report projek industri aku ni.. bab kantoi tu, ada cite bez okeyyy~ tp aku sambung next entri KKML (kuis2 memori lalu) haaaa amek ko ada akronim lg... ko ada??? Haha ok tata

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook