(Kurasakan Sekarang...ep.15) aku ingin ke mood itu~

9:30 PM

hwargh!!!...
okey anda sume, skang sy sedang bersiaran secara langsung dr lokasi baru ---> bilik baru dgn dekorasi susun atur yg baru...

erm, baru check in kolej ni.. still dpt stay kolej kelima, dpt duk blok yg sma lagi, also aras yg sama lg dgn bilik taun lepas.... tp dgn nombor bilik yg berlainan... \

haruslah... sbb fes yer duk 4 org sebilik, tp da seken yer ni dpt 2 org sebilik... hope pt study dgn gigih lg... haha

pic ni aku gugel... cam ada persamaan je ngan hidup baru aku.. haha loker dia ebey kurang ngan loker kayu bilik baru aku ni.... isk x penah dpt loker kayu cenggini.. tetiba plak hilang satu kayu divider dlm loker tu.. haisyh... tp yg paling berbza pic ni ngan realiti, perut mamat tu x sama ngan perut aku.. haha~

wokey, mood skang, aku nk sgt berada dlm keadaan seperti ketika entri di post kan...ketakutan dan kecemasan

nape?

sebab aku x sabar nk abis exam n berganjak ke sem seterusnye... huhu lambat seyh... aku nk cuti smula... isk2.. (baru balik dr umah, da nk cuti smula)...

tp still sedey, lepas ni x dpt cuti sem panajng2 da.. harus kena cover dgn short sem.. argh... hanya utk degree~

nway. nk ngadu ni... lapau seyh... bukan pe, td g mkn kt DM makanannya, membuatkan aku insaf dan menyesal kerana x mkn puas a..k.a cube diet2 mase kt umah.. sesal~

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook