(kurasakan sekarang...ep.10) selamat datang 2010!

11:37 PM

salam kpd anda semua kerana sudi memziarah blog aku yg best ni... huhu... anway, seperti blogger lain, pd tarikh 1/1/2010 ni, aku tetap rushing nk post entry pd hr ni....

sebenarnyabr balik dr merendek ke TS, so bergegas utk korg, pembaca setia blog ni, nk jugk aku publish entry sempenatahun baru , 2010!
yeay! alhamdulillah, kita still sempat meraikan tahun seterusnyayg semakin hr semakin mencabar. syukur kpd Allah SWT atas hikmah dan kesempatan yg x ternilai ni. aku bukan nk membebel la ari ni, juz nk share, ape yg dilakukan, dan apa yg akan dilakukan di kala 2010 membuka tirai.

haa, aku da sempat print screen laptop aku, bertarikh seperti berikt... sgt meaningful dho. mmglh bila2 mase je bleh setting mse laptop ni, tp ni aku pd mase yg sebenar ye.... huhu, sentimental x aku...

next is:

my new diary for 2010!

aku bukan la ske tulis pape pon, juz lebih kpd planning xtvt pd tahun 2010. harap sumenyer akan lebih teratur la hendaknya.

dan satu lagi, tahun ni akan berakhirnya gelaran 'teen agers' utk aku! isk2... kalo lah masa bleh diputar smula......

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook