Tuesday, December 15, 2009

(kurasakan sekarang...ep.8) Homesick...

wawawa...stelah sbulan lebey bercuti, akhirnya aku tiba jgk kt smsta ni....eh, silap plak... kt kolej kediaman kelima uni malaya ni,...
haha, tetiba teringat zaman dulu2...yelah, dulu kan first time duk hostel, sure la homesick... bukan aku je... aku rasa 97% student yg dok hostel mesti homesick...

bukan ape la kan, homesick banyak puncanya... mcm aku, x sanggup tinggalkan parents duk umah. aku ni kalo kt umah, sume benda aku nk buat sendiri...(padahal...).... betol! pg lepas subuh, trus bersenam n jogging keliling kampung... (kampung je,) dah abis tu, gi kebun sayur.... bercucuk tanam...

banyak jugak la hasilnya... sayur mayur... bayam, sawi.... dan sebagainya. dah siap touch up kebun, mandi la... rileks2... n nonton televisyen. pastu tunggu solat zohor.. dah solat zohor, tolong mak aku apa2 la... then lps asar gi men bola.... hurm....... tapi.......................:

disebabkan aku masuk smsta, telah menjadikan fakta diatas hanyalah sekadar fantasia bulan beradu je.... daa~~


haha, berkaitan ke? nway, bila tgh cuti, nk sgt rasa blik kolej, tp skang dah kt kolej, rase nk balik smula ke umahku syurgaku... isk2... sedey ni... takpelah... wahai bonda, hujung minggu ni anakanda cuba pulang ye.... kesian pokok2 sayur bayan n sawi yg rindukan saya itu.... tq

No comments:

Random Posts