Monday, October 5, 2009

(kurasakan sekarang...ep.7)Musim Peperiksaan sudah menjelma!!!

Kenapa aku hepi tatkala musim periksa mnjelma ek? Huhu... mula2 PMR, SPM, MUET, n jugak periksa final sem bg student ijazah sarjana muda.... student master aku x amek tau la plak. Jd, seperti tahun sebelumnya, tahap kreativiti aku sentiasa berada di tahap maksimum dalam melaksanakan kerja amal ni...maksudnya???
Teringat la jgk dulu2 mase skul junior2 ada bg kad ucapan gut lark bila tiba nk spm. Mcm trend la plak berwish2 camtu, tp itu adalah satu usaha murni. Sgt appreciate org yg begitu... knapa? Bukankah mendoakan perkara baik adalah satu amalan mulia? Jd, bguslah kan..

Mcm aku, still simpan kad2 ucapan dulu2, dr mase f3. Ni baru sebahagian je.

So, entri hr ni bukanlah nk bersyarah ttg kebaikan bg kad ucapan, Cuma satu je.............>>>
NEW RELEASE!!!!


Wow, sgt menarik... kpd anda yg berada di ambang peperiksaan, ucapan ‘gut lark’ yg tertera pd kad ekslusif ini, khas utk anda! (terharu la tu...)

Oh, lupa. Sesape nk tempah kad yg kreatif sebegitu, jgn malu2, bg detail kt komen, dan bayaran yg dikenakan pasti amat berbaloi-baloi.... haha

No comments:

Random Posts