Monday, October 12, 2009

(glamorama...ep.4) Surrogates... tiada apa yg baru.

korang dah tengok filem Surrogates? kalo sudah, apa reaksi anda? apa beza filem tu ngan filem I-robot dan yg sekutu dgnnya. bg aku, tiada apa yg baru dan jalan cerita pun biasa2 je.
tp pujian tetap diberikan kpd barisan pelakon terutama Bruce, mmg x dpt disangkal lg la, walopun dah berumur 54 tahun, dia ttp gagah beraksi.

tp, yerla, mcmmane pun mmg x puas. sbub takde apa yg br kecuali penggunaan robot pengganti. yg lain2, suma cam biasa je. dan dgn ini, aku memberi hanya:

3 bintang dr 5 bintang.

No comments:

Random Posts