(wacana ilmu...ep.4) introduction to manufacturing workshop.

9:34 PM

tukulku yg cantik! haha

sebgai memenuhi takwim silibus bg subjek Intro to Manufacturing, sume student diwajibkan utk menyiapkan tugasan bengkel.

mmg excited nk buat benda ni, tp mmg melecet la tgn nk mengikir keluli tu. mule2, aku mmg terasa ketinggalan sebab org len dah kikir surface ke-3 da, tp aku still ngan surface ptama. apalagi, trus la sprint buat cepat2, tetiba, at last, aku antara org yg terawal la yg siap. haha, puas ati tol!bersih, kemas n teratur alur keluli itu...
punya nilai estetika yg tersendiri!

jd, berbanyak terima kasih kpd abg2, encik2 pembantu bengkel kejuruteraan jabatan pembuatan yg bnyak mmbantu. tanpa mereka, x siaplah tukul keluli aku... hhi, bukan pe, mesin2 itu kelihatan amat ganaz! besar n tampak berbahaya! tp, aku berjaya harunginya!

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook