(kuis2 memori lalu ep.1); starting from f1

3:37 PM


huhu, saje nk share ape yg aku penah lalui..

ingat lagi ari first aku datang semesta, 8 januari 2003. isk2 mmg homesick gile bab…

aku kalo bleh mmg xnak masuk situ… tak penah duk asrama, tetibe nk duk hostel.. argh tensionnyer. tapi aku dipaksa gak la msuk situ. dengan naik keta proton iswara kaler hijau, abg aku yg bawak, aku mmg sakit ati coz dia mmg sengaja sakitkan ati aku. dia pasang lagu2 feveret dalam keta sbub dia ckp kt hostel nnt x dpt dgr da… (mase tu, xtau lg ape yg bleh n xbleh dibawak).

masuk je kawasan skul, aku semakin tak keruan. bencinya pada skul ni.xtau la nape… then disambut la sorang mamat ni aka abg angkat aku. name dia per ek? erm…. izuddin helmi kot. dia baik la… not so bad… memulakan hari kat smsta mmg mnyeksakan diri. aku still igt insan bernama, najhi, ape name anak julfekar(komposer lagu tu) tak igt la plak, tapi prangai dia mmg siot skit la…. haha then yg pendek2 tu nama dia bad umah musy, dia pun kengkadang mmg membuatkan aku sakit ati gak. haha…. ada ke patut kalo lepas lontar peluru sukantara dia belanja rm10 je? tak berbaloi tol… bazir tenaga aku je… huhu.. then byk lg la peristiwa yg ‘menarik’ mase f1.

cegu norol hida slalu kata dulu aku homesick, tapi aku tak sure la plak bile aku luah prasaan kt dia???? haha, tapi penah la nangis depan sorang cikgu ni.. sbub mmh omsick gile maser t..tetibe air mata meleleh je ….

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook