(kuis2 memori lalu...ep.10)...calculator race...pernah cuba?

11:21 PM

hari ni, tetiba teringat sesuatu ttg kalkulator ksyangan aku ni... aku beli kalkulator ni mase aku F1 (2003). dan aku still guna kalkulator tuh hingga skang(di fakulti kejuruteraan uni malay)!!! hebat kan???!haha.. takdelah, cuma, x sangka kalkulator tuh bleh btahan hga skang, padahal dah banyak kali jatuh kot....




tp, skang ni aku bukan nk diskuss ttg ketahanan, kesejatian,kekuatan kalkulator aku ni... tp, bg budak smsta msti ada yg pernah main lumba guna kalkulator kan.... haha. x leh blah... dan yg paling aku igt, org yg semang main game ni adalah ASRUL ARIFF... haha, sambil tekan butang "=", mulut dia, fuh mcm tgh baca mantera... kui2.

dan yg stu lagi, sindrom dak smsta gak, modified kalkulator... dan aku pun mencuba, dgn menambah background, n spray kaler lain kt kalkulator aku... sempoi n otai kan!!! anda, ada berani???

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook