(Tirai privasi...ep.1) transformasi> rumahku, syurgaku.

12:15 AM

Satu kezutan kpd korg yg sudi ter’click’ ke blog personal aku ni... bukan semuaorg mampu dan mapan semangat seperti anda, hga mampu sampai ke blog santai ini...
Ok, satu pendedahan ttg hidup aku... nama pun tagline “ kenali aku...” kan,

so, buat pertama kali, post yg pertama >tirai privasi< akan menyingkap kehidupan aku di Kg Berchang, (sentimental village), Kuala Lipis, Pahang.

Jd, sbgai mukadimah, kali ni i’ll show all of u, transformasi teratak keluarga aku...

dulu2

zaman pertengahan...

terkini> cetusan ilhamku...

Aku tak tinggal di kondo2 mewah,
aku tak diami banglo2 bertingkat tinggi x rendah,
aku tak betah duduk di vila mahal x murah,
namun aku bersyukur, aku bahagia di rumah kampung yg meriah,
mujur bukan di bawah jambatan berlantaikan tanah.

You Might Also Like

0 comments

About Me

Like us on Facebook